• 施術中やチップ装着中に痛みや痒みが出た場合はすぐにお申し出ください。施術中やチップ装着中に生じたアレルギーやその他の体調の異変について、当サロンは一切の責任を負いかねます。
  • 皮膚疾患やお爪の状態によっては、施術をご提供できない場合がございます。
  • いかなる理由であっても返金対応は行っておりません。
  • ジェルネイルは無理矢理除去しますと、お爪を痛める原因となります。
  • サロン滞在中に発生した盗難や紛失について、サロンおよびサロンスタッフその他の関係者は一切の責任を負いかねます。
  • 他のお客様やスタッフへの勧誘行為は硬くお断りしております。
  • 初回のお客様は、ご来店前にサロンからの連絡に必ずご返信ください。ご連絡いただけない場合、施術をご提供できない可能性がございます。

キャンセルポリシー

  • キャンセル、予約変更は事前に必ずご連絡下さい。無断キャンセルはおやめください。
  • 度重なる遅刻や予約変更、マナー違反をされた場合は次回のご予約をお断りする場合がございます。

【キャンセル可能期間】

  • ご予約のキャンセルやご変更は、前日の17時までにご連絡をお願いいたします。
  • ご連絡方法につきましては、LINE・InstagramDM・メールにてお願いいたします。
  • キャンセル可能期間以降になりますと下記規定のキャンセル料が発生いたします。

【キャンセル料金】

  • 前日17時以降のキャンセルの場合は、ご予約いただきました施術料金の30%
  • 当日キャンセルの場合は、ご予約いただきました施術料金の50%
  • ご連絡をいただけないキャンセルにつきましては、ご予約いただきました施術料金の100%をご請求させていただきます。

【ご来店の遅れについて】

  • やむを得ないご事情で当日のご予約時間に遅れられる場合につきましては、分かり次第、お早めのご連絡をお願いいたします。
  • ご予約時間を過ぎてのご来店は、施述メニューの変更、もしくは、ご予約日時の変更をさせて頂いております。施術を一部変更させていただきました場合でも、ご予約時のメニュー料金を請求させて頂きますのでご了承くださいませ。
  • ご予約時間を15分以上遅れられる場合は、その後のご予約のお客様の都合上、キャンセルとさせて頂く場合がございます。その場合はキャンセル料金の規定の通り、ご予約いただきました施術料金の50%をご請求させていただきます。

個人情報の取扱いについて

  • お客様の個人情報は、原則、当店の顧客管理にのみ使用いたします。お客様の事前の同意がある場合、または法令などの定めにより開示を要求された場合を除き、第三者には開示致しません。
  • 施術したネイルの写真を当サロンのホームページやSNSに掲載させて頂いております。掲載をご希望されない場合はお申し出下さい。

Nail Salon coloris -クロリ-
運営会社:U to U合同会社  東京都渋谷区神宮前6-23-4 桑野ビル2F

Important Information

  • Please inform us immediately if you experience any pain or itching during the procedure or while wearing nail tips.
    Our salon shall not be held responsible for any allergic reactions or physical discomfort that may occur during the procedure or while wearing nail tips.
  • Depending on the condition of your skin or nails, we may refuse to provide the service.
  • No refunds will be issued under any circumstances.
  • Forcibly removing gel nails may damage your natural nails.
  • The salon and its staff shall not be held responsible for any loss or theft occurring during your visit.
  • Soliciting or promotional activities toward other customers or staff are strictly prohibited.
  • First-time customers are required to reply to messages from the salon before their appointment.
    If we do not receive a response, we may be unable to provide the service.

Cancellation Policy

  • Please contact us in advance if you need to cancel or reschedule your appointment. No-shows are strictly prohibited.
  • Repeated tardiness, appointment changes, or inappropriate behavior may result in refusal of future bookings.
Cancellation Period
  • Cancellations or rescheduling must be made by 5:00 PM on the day before your appointment.
  • Please contact us via LINE, Instagram DM, or email.
  • Cancellations made after the allowed period will incur the following fees:
Cancellation Fees
  • Cancellation after 5:00 PM the day before: 30% of the booked service fee
  • Same-day cancellation: 50% of the booked service fee
  • No contact / no-show: 100% of the booked service fee

Late Arrival
  • If you will be late due to unavoidable circumstances, please contact us as soon as possible.
  • Arriving late may result in a change of your selected service or rescheduling your appointment.
    Even if the menu is partially changed, the originally booked service fee will still apply.
  • If you are more than 15 minutes late, your appointment may be canceled to avoid impacting the next customer’s booking.
    In this case, a 50% cancellation fee will apply.

Handling of Personal Information
  • Customer information will be used solely for client management within our salon.
    It will not be disclosed to third parties without your prior consent, except when required by law.
  • Photos of your nails may be posted on our website or social media.
    If you do not wish your photos to be used, please inform us in advance.

Nail Salon coloris
Operated by: U to U Inc.
2F Kuwano Building, 6-23-4 Jingumae, Shibuya-ku, Tokyo